Lintopdrachten overslaan
Verdergaan naar hoofdinhoud

Bereikbaarheid van Dienst Vreemdelingenzaken

 


Covid-19: Implicaties op de administratieve procedures
 




Omwille van de actueel geldende gezondheidsrichtlijnen die werden genomen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, heeft de Dienst Vreemdelingenzaken de volgende maatregelen genomen:

 

  • De receptie in het Pacheco gebouw is tijdelijk gesloten
  • Alle afspraken, zoals vermeld op de bijlage 26 of 26quinquies, die dateren van vóór 19.03.2020 of interviews die gepland werden – en waarvan de datum vermeld staat op de bijlage 26 of 26quinquies – werden geannuleerd. Elke persoon zal een nieuwe uitnodiging ontvangen, met vermelding van de datum en het uur waarop hij zich dient aan te bieden bij de Dienst Vreemdelingenzaken. Bij de uitnodiging dient een document bijgevoegd te worden dat de maatregelen vermeld die dienen gerespecteerd te worden in het kader van de bestrijding van het Coronavirus, en de maatregelen die moeten gevolgd worden wanneer men zich aanbiedt in het Pacheco-gebouw.

 

INFODESK
(Voor al uw dossiergebonden vragen)

Tel. : 02/793.80.00 

 

Maandag9u30 - 12u00
Dinsdag9u30 - 12u00
Woensdag9u30 - 12u00
Donderdag14u00 - 16u00
Vrijdag9u30 -  12u00

 


E-mail : infodesk[at]ibz.fgov.be